Friday 7 March 2014

Aquara Spray Dan Jus Delima Giffarine

Text Roslina Ghazali

Hari ini saya ingin kongsikan testimoni oleh anak saya sendiri. Anak saya pengidap asma, sinus dan allergic.. antibodinya juga lemah dan beliau kerap demam. Seawal usia 3 tahun setiap tahun 2 @ 3 kali dia akan masuk dan keluar wad untuk dapatkan rawatan..paling tidak untuk dimasukkan oksigen atau dapatkan rawatan terapi. Dan semestinya paling singkat masuk wad untuk 4 hari.


 Bila masuk sekolah, semakin kerap beliau diserang demam dan penat..Bila asma atau penat menyerang, pasti cikgu akan suruh bawanya balik.. Doktor mengatakan asmanya akan hilang bila usianya menginjak belasan tahun  namun tidak menggalakkannya menggunakan pam oksigen di sekolah.

 Hampir setahun yg lalu saya mengambil keputusan menjadi ahli Giffarine dan bermula dari situ saya cuba berikan anak saya jus delima di waktu pagi dan malam hari. Sebelum tidur saya spraykan aquara spray ke mukanya. Pada mulanya memang saya lihat beliau akan mengeluarkan banyak lendir dan kahak di pagi hari.. Selama 6 bulan saya lihat semakin hari makin kurang lendir dan kahaknya..malah bila beliau aktif bermain..tiada lagi rasa mengah dan batuk2 ..( petanda asma akan menyerang.) 





Hari ini anak saya dah boleh bermain bola, badminton, mengayuh basikal dan berlari2 di padang tanpa masalah lagi...Saya merasa amat bersyukur dengan perubahan ini..dan sekarang dia sendiri telah menjadikan minum jus delima dan spray aquara sebagai rutin hariannya..




T.kasih Giffarine.. dan sebagai hambaNya kita hanya mampu berusaha..dan saya amat bersyukur... syukur alhamdulillah.. saya tidak perlu risau lagi melepaskan dia ke sekolah atau keluar bermain..kini, sudah hampir setahun juga beliau tidak lagi dimasukkan ke wad... ubat yg dibekalkan pada beliau hampir setahun dulu juga tidak habis digunakan..dan tidak lagi saya berikan.. Hanya amalkan jus delima dan spray aquara sebagai ganti...

Boleh hubungi saya jika berminat : 01115623362

No comments:

Post a Comment