Sunday 9 March 2014

Granada Oil For Beauty


Granada Oil For Beauty dari Giffarine merupakan campuran bersama delima dan ARGAN.

DIHASILKAN DARI POHON/POKOK ARGAN @ Argania spinosa..

Apa itu argan?
Pokok argan tumbuh hanya di Maghribi. Berhampiran pantai dan merupakan kawasan yang di lindungi. Ianya kemudian diproses menjadi minyak yang boleh digunakan untuk tujuan kosmetik.
 
Manfaat 

Manfaat Granada Oil For Beauty adalah tidak hanya terhad kepada kulit, rambut dan kuku, tetapi juga untuk kesihatan badan dalaman. Ia juga untuk melegakan dan memberikan kelegaan daripada kesakitan yang disebabkan oleh penyakit sendi dan artritis. Minyak ini mempunyai kesan positif terhadap kolesterol dan aterosklerosis. Ia membantu melindungi sistem kardiovaskular.
Secara semula jadi, ia menyegarkan semula kulit, melembap, tindakan terhadap kekeringan dan penuaan kulit. Boleh digunakan sebagai krim malam untuk semua jenis kulit. Granada Oil For Beauty menjana semula kulit semasa tidur dan memerangi penuaan kulit apabila di sapu diwaktu malam sebelum tidur. Ia juga dapat menguatkan akar rambut, menyegarkan semula kulit kepala dan menjadikan rambut lebih bersinar dan amat lembut sekali.

Granada Oil For Beauty begitu wangi dan sesuai untuk semua peringkat usia dan semua jenis kulit..juga boleh digunakan dari hujung rambut hingga ke hujung kaki..




Hubungi 01115623362 untuk pertanyaan..

No comments:

Post a Comment