Wednesday 20 November 2013

JOM BER"SPA".

Assalamualaikum.

Apa khabar para semua rakan-rakan maya yang saya sayangi. Bagaimana urusan kerja anda hari ini baik di rumah atau pun di pejabat? Pastinya ada yang merasa penat, bukan? Walau kepenatan melakukan tugas-tugas sebagai pekerja, sebagai isteri juga sebagai ibu, sesekali luangkanlah sedikit masa yang ada untuk melakukan rawatan di spa. 
Bagi anda yang memang terlalu mengejar masa dan terlalu sibuk untuk pergi mendapatkan rawatan di spa-spa, sememangnya SeriMawar de' beaute n Spa (Home N Mobile Spa) dapat membantu anda. Kami menawarkan rawatan spa dari rumah ke rumah khas untuk muslimah. Hanya tekan butang handphone anda ke 01115623362 atau 0199150639 (sms/whatsApp/call) untuk mengetahui tentang pakej rawatan atau untuk membuat temujanji. Pasti kami akan sedia membantu menyelesaikan masalah anda. Kami juga akan bersedia berada di depan pintu rumah anda untuk memberikan perkhidmatan buat anda. 
Anda boleh memilih samada untuk melakukan rawatan muka, rawatan resdung, rawatan badan, rawatan kaki dan tangan, bersauna atau mandi bunga. Semuanya terpulang kepada anda. Jika anda hendak sihat, cantik, menarik dan tertarik, jom berspa bersama SeriMawar de'beaute n Spa (Home N Mobile Spa). Tampil jelita, aurat terjaga. 

Wassalam.

No comments:

Post a Comment